LÖRDAG

Hey på er!

Nu är det äntligen helg & jag är äntligen ledig till måndag natt! Det känns väldigt skönt måste jag säga, men jag trivs så bra på mitt jobb så jag jobbar mer än gärna också!



Här i veckan var jag och Erik iväg och handlade lite diverse till vårat hem! Men vad som fick följa med hem visar jag senare. Vi kikade även på en ny säng, men det lär vi vänta med att köpa tills det är dags att flytta in. Åh jag vill flytta nu, vill inreda och göra det fint! Har redan möblerat och inrett färdigt i mitt huvud redan, haha ;)

Nu är det dags att svira om och dra sig ner till Fagersta By för att fira kusin som fyllt 20 år! Hoppas på att mina små kusinbarn också är där!

/ CAROLINE.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0