MOVING OUT

Hola fredag!

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev, men det har varit fullt upp som vanligt. Det har hänt en hel del faktiskt! Jag & Hjärtat  har bestämt oss för att flytta, till ett radhus rättare sagt! Så i onsdags var vi och skrev papper och nu är allt klart, nu är det bara att vänta tills vi får flytta in!! Det kommer att bli hur bra som helst, det är precis så som jag vill ha det! Jag är så glad just nu, det känns som jag svävar på moln haha ;)

Så just nu är det fukus på inredning som gäller, vilket är så himla kul! Igår var jag & fina Amanda och hämtade diverse möbler, vi kopplade på släpkärran (vi provade med tre(!) olika, med den tredje gick det!) och for iväg!
Haha du är bäst & tusen tack för hjälpen gumman ♥



En till ny goding i garderoben, denna från Hunky Dory



Nu ska jag ta mig en promenad hem till min gulliga gammel-mormor, nu var det ett tag sedan vi sågs!

/ VI SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0