SÖNDAG 4 MARS

Helloo you! ♥

Då var det återigen söndag och jag tänkte ta mig en promenad i det härliga vädret med Sven! Visst har vi väl haft underbara dagar med sol? Jag klagar då inte i alla fall, jag tycker det kan fortsätta i den här riktiningen så
är våren snart här med stormsteg! Nu blir det till att leta fram lite tunnare ytterkläder och en eller annan poncho kanske.


En liten sneak på min nya jacka & jag älskar den, den är så där vårig och fin!

Igår hade jag en heldag med min älskade mamma & mormor ♥. Vi kikade i diverse affärer efter både det ena och det andra & det blev en del nödvändiga inköp så att säga, tusen tack! Vad hade jag gjort utan er?!

Senare ska jag visa er mina nya godingar som fått flyttat in i min garderob, men nu blir det en promenad!

/ SEE YOU SOON AGAIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0