SUNNY SUNDAY

God afton på er!

Vad har ni haft för er denna härliga soliga söndag? Själv har jag jobbat förmiddag idag & igår, jag trivs så himla bra på jobbet, med arbetskamrater osv, vi är som en liten familj! Jag vill verkligen inte sluta, jag håller tummarna på att jag får vara kvar! Men nu är det bara att njuta av den sista tiden utifall att..



Men jag har som sagt inte bara jobbat, det blev även en promenad i det fina värdet och sedan tvättade jag & pappa bilarna (mest pappa, jag tittade på ;)). Det var då verkligen på tiden, så nu skiner Bettan igen!! Jag har även målat lite möbler och hör & häpna, jag tänker även slå till på att doppa penseln i den svarta burken också! Det trodde jag inte, men det kommer bli så snyggt!!



Köpte en pärlhyacint & satte i en vas, vårigt!

Nej nu ska jag forsttta att dona på, man får så mycker energi nu när vi går mot ljusare tider!

/ TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0