LONG TIME AGO

Hej på er alla!!
 
Nu har jag varit borta ett längre tag och börjar fundera på om jag ska börja blogga igen lite smått.
Det har ju faktiskt hänt en hel del sedan sist och det är väl så det ska vara, eller?;)
 
Nu är det snart julen som knackar på dörren och allt vad det innebär. Jag själv älskar julen men det behöver inte bli hysteriskt. Jag älskar att få sätta upp mysig belysning i fönstrena och den här julen känns det lite extra. Nu får jag nämligen sätta upp i vårt alldeles egna hem! Hela veckan har gått åt till att pyssla och dona, satt upp någon stjärna och gjort det mys.
 
 
 Nu får vi se när nästa inlägg blir, kanske senare - imorgon - kanske nästa vecka,
vi får se om motivationen håller i sig!
 
/ C.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0